23. desember 2009

Luke nr 23

God morgen.

Min faste følgesvenn, hodepinen, har vært svært aktiv inatt. Og nå kjenner jeg at dårlig søvn tærer litt på.
Med andre ord, jeg er frk trøtt, og jeg ser slik ut og. Herjet. Ack.

Kilosmålet er nå uoppnåelig, all den tid det er en dag igjen. Men jeg nådde et stykke, og det får være bra. Selv om det er skikkelig kjipt at det mangler en eneste kilo bare og at det er min feil, siden jeg ikke klarte å ligge unna sjokoladen.

Jaja, julen kommer enten jeg er klar eller ikke, så det er vel best å være klar. Snart skal treet pyntes. Satte det opp igårkveld, så nå lukter det deilig gran her.

Jeg tasser rundt med en ide om å invitere noen hit også snart, istedet for å reise dit. Tenke litt først. Invitering resulterer i at jeg må vaske litt, noe som er dønn kjedelig, men samtidig så slipper jeg å dra meg ut, noe som er fryktelig bra. Jeg er så lite glad i å farte rundt på glatta.
Something has to bee done tho. Og jeg må gjøre det. Den kunnskapen kommer til å ødelegge litt av roen jeg har hatt. Søren og, at ikke alle bare kunne vært vettuge in the first place....

Dagens luke; luktene av jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar