24. desember 2009

Luke nr 24.

Og så var dagen her. Jeg er nyvåknet, men kaffe'n er klar, så det varer nok ikke lenge før jeg er litt klarere ihvertfall. *s*

Igårkveld gjorde jeg ferdig. Dvs, nesten. Jeg skal pakke inn marsipangriser til grøt-premier og pynte en kake jeg bakte sent i går. Og da! er jeg ferdig.

Ute er det vind og snø. Jeg håper -det- gir seg slik at det er mulig å komme hjem ikveld uten å ringe etter berging. Dessuten håper jeg faktisk den verste vinden gir seg snart for jeg har vel egentlig lovet å være barnslig idag og være med ut for å lete etter sporene til nissen.

Julekjolen rakk ikke komme fra det store utland, men det er greit, jeg har backup plan, og hvis jeg ikke tar på meg mye ekstrajobb på nyttårsaften så trenger jeg en kjole da og så.
Kilosmålet rakk jeg ikke. Det ble ganske umulig, og ihvertfall når jeg bestemte at diett-fri-julaften begynte kl 00:00 den 23'ende. Hehe. Det gikk en del klementiner igår kveld, :)
Men jeg er nærmere nå enn jeg var, og jeg skal uansett fortsette utover. Midlertidig setback.

Nå er det litt mer kaffe før jeg hutrer meg ut og henter ved. Så er det dusj og sånt.

En riktig god og fredelig jul i samvær med dine nærmeste ønsker jeg mine 6,5. La dagen bli noe helt spesielt. Og husk, den største gaven man kan både få og gi er kjærlighet.
Ikveld skal både bror type størst og bror type minst få vite hvor stor pris jeg setter på dem selv om jeg ikke har vært flink å si det siste året. *s*

Luke nr 24; Kjærlighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar