25. desember 2009

Vel overstått :)

Ja, da var den store selskapsdagen gjort unna, og jeg er sliten hjemme igjen. Ikke helt ferdig ryddet ut kan man si, men noe er da hvertfall gjort.

Jeg deler et bilde av en av gavene jeg fikk. Jeg får den i naturlig størrelse...hjemkjørt håper jeg. Om ikke så har jeg faktisk takstativ på bilen, så jeg kan hente sjæl *s*

Og nei, det er -ikke- pc'n jeg fikk, men det som ligger oppå tastaturet. Det er altså, om du ikke ser det, en miniversjon av en stige. Giver laget miniversjonen selv på jobben, i aluminium. Veier 2 gram hver del, pakket i diiiigre esker. Jeg klarte ikke akkurat gjette kan man si, hehe.


1 kommentar:

  1. Genialt. Denne gaven vil jo gjøre det enkelt for nissen til neste jul....om han da ikke har brent opp i atmosfæren innen han når frem til deg :) God jul min venn !

    SvarSlett