19. desember 2009

Luke nr 19

Og jeg skulle gitt mye for ikke å være våken nå. Jeg er så vannvittig trøtt og får definitivt for lite søvn. Føler meg litt zombie. Ser sikkert slik ut og.

Fikk dog en liten bråvåkner på vekten isted. Ingenting som min kjære badevekt *urk*. Nå er det 3,7 igjen. Det er opp 200 gram fra forrige rapport det. Men det er egentlig mer opp enn det, siden jeg har veid uten å rapportere. Jeg hadde 2 igjen. Nå har jeg 3,7. Dette er selvfølgelig min egen feil, skal ikke legge skjul på det, det var en del av deal'en med å legge det på bloggen in the first place. Sjokolade til nattmat og hundre brødskiver med nugatti til frokost er jo veldig lite lurt. Og hvis man kombinerer det med forflyttning av kroppen kun mellom sofa og seng så går det den veien. Slik er det bare. Not fun, but entirely my own fault.
Så. Seks dager, 3,7. Det kan ikke gå på noen som helst sunn måte. Jeg har ikke gitt opp tho, jeg er av typen som aldri gir opp. Faktisk.

Hm. Jeg gjør faktisk ikke det. Jeg har aldri gitt opp et prosjekt i hele mitt liv når jeg tenker meg om. En og annen setback ja, noen av de mer major enn andre, men jeg har aldri gitt opp. Kult.
Så, målet foran meg, fokus og styrke! 3,7 to go, 6 dager.

Det er kaldt ute, har ikke orket å sjekke hvor kaldt enda...det er grenser for hvor mye plaget jeg ønsker å føle meg idag.


Dagens luke....blå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar