8. desember 2009

Luke nr 8

Og dagen har inneholdt møkkavær. Varmt, vind, vått og glatt.
Eneste som gir julestemning her oppe i Åsen er dompappen. En eneste en har vært her og spist på 'suppe-stasjonen'. Dompapper er de vakreste vintergjestene jeg har på brettet.

Selv om været ikke inspirerer så pusler jeg videre mot jul. Ingenting haster, alt er bare rolig. Med mitt tempo blir jeg klar til jul en eller annen gang i januar, hehe.

Det lille grønne huset i skogen er ikke akkurat overlesset kan man si. Sånn foretrekker jeg det. På den måten slipper man å rydde det fryktelig tomt i januar. For det blir veldig tomt veldig brått når julen er over. Kan få nedtur av mindre. Da foretrekker jeg å ikke lesse på så veldig og heller bruke tiden på juleverksted 'och pyssel'.

Idag kom nok en julegave fra det store utland også. Flott. Håper bare resten og rekker å komme....særlig de jeg må sende videre. Jeg krysser fingrene ganske mye for det.

Dagens luke inneholder våte sko og sørpe. U-julsk. Men slik er det. Det blir nok jul likavel skal du se. *s*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar