17. desember 2009

Luke nr 17

Og det er kaldt. Veldig kaldt. Hverken jeg eller volvo-Dyret liker kaldt. Skogens Kongle liker heller ikke kaldt, han stakk bare såvidt snuten ut av dyna i dag tidlig før han trakk den fort tilbake under dyna og jeg kan sverge på at jeg hørte noe trøtt mumling om ikke å slippe ut varmen...

Jeg er godt kledd, med strømpebukser under jeans'ene. For en gangs skyld har jeg vært mer opptatt av kuldefaktoren enn utseendefaktoren. Men jeg liker virkelig virkelig ikke kulde. Jeg er egentlig mer lagd for å gå i hi jeg, på denne tiden.

Og så skal man ikke klage, det er egentlig ikke såå kaldt, blir nok verre...men jeg klager litt uansett jeg :)

Igår var jeg litt flink, pakket og merket noen gaver, idag håper jeg på å få de avgårde. Og så skal jeg gjøre en kjempeviktig oppgave idag, jeg skal teste hvordan det er å snuggle under et teppe på sofaen med fjernkontrollen i umiddelbar nærhet.
It's been a while...

Dagens luke er kos...masse masse kos...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar