30. november 2009

Det snør

Våt tung snø som bare blir til møkkete slaps på veien. Urk, ikke mye julestemning av sånt akkurat.

Leggene mine er støle og litt småvonde etter igår og. Jeg gikk nok litt overboard med treningen min når jeg liksom fikk litt åpnere muligheter. Jaja, det går nok over.
Fremdeles er det 5,5 igjen til oppnådd mål. Ikveld blir det nok en time på brettet, fordelt på 2 X 30 min. Og jeg grubler på hva det skal bli til mat. Jeg er passe lei kylling, egg, taco, salat og kokte grønnsaker. Hm...eller er jeg det...omelett kanskje, det fikk jeg faktisk litt lyst på. Omelett med tomatskiver, purre og gulost. Nam.

Skal få tak i noen fargekart igjen også. Det står igjen bare littegranne grunning nå. Desverre må jeg flytte 2 digre skap og et akvarium først. *sigh* Jeg burde kanskje ha begynt med det, men det er litt mer motiverende når ting går fort, derfor begynte jeg på de veggene med minst møbler. Jeg er litt usikker på hva som er smarteste måte å gjøre det på...kanskje grunne og male et par vegger på enda et rom for så å flytte skapene dit..
Mja, nja...jeg får tenke litt på det. Uansett må det kommes frem til enighet om farge. Det blir ikke mer rosa nå...
En gang for hundre år siden sverget jeg på det aldri aldri skulle bli rosa i mitt hus, nå har jeg lært å ikke være så skråsikker..
Dog betyr ikke det at de to siste veggene ikke kan bli lys feminint lilla...ellernoe slikt. Vi får se.

3 kommentarer:

  1. Artige tanker i dag, da. Og flytting av skap burde kunne la seg gjøre. Ellers er du jo kjempeflink med den trimmingen og spisingen din. Grattis.

    SvarSlett
  2. Jepp, det lot seg gjøre å flytte det store akvariumet også. Husk, jeg er intet tafatt nek *s*

    SvarSlett