14. november 2009

*hosthost*

Stemmen er litt rusten, og hosten tar seg opp. Nydelig, ikke.
Så jeg dro på medisin-shopping idag. I håp om at snille legen min hadde fakset resept på noe fiiiiiine anti-hoste ting til apoteket.
Men nei. Ikke det nei. Snille legen var ikke såå snill. Og jeg har en eneste skje med styrkedråper igjen. Etter det er det over på noe som ikke virker like bra.
Hrmpf.
"Noen" burde definitivt sørge for å fylle på lageret mitt med styrkedråper igjen, etter at det meste forsvant på mystisk vis...*s*

Imorgen er det ut på juleshopping med gode venner. Jeg har lovet å gjøre en dag ut av det. Gruer litt. Jeg er ikkenoe spesielt glad i å vase rundt i butikker. Men, lovt er lovt, og med godt selskap så er det ikke umulig at det kan komme litt hygge ut av det likevel. :)
På listen min er det blandt annet en nattlampe...eller kanskje to. Vampyrer liker ikke lys. Det gjør heller ikke bjørner når jeg tenker meg om.
Mjo. To er nok lurt.

Så går vi en trygg vinter i møte i det lille grønne huset i skogen. :)

1 kommentar: