7. november 2009

Oh ljuva helg.

Jeg er nyvåknet og bustete. Kaffe og nettaviser. Idag er programmet ganske løst planlagt. En tur utenbys, handle litt for så å reise hjem og gjøre et par prosjekter. Jeg burde virkelig virkelig gjort det igår, men det skortet litt på lyst rett og slett.
Ikke at det er mer lyst idag, men idag må jeg ettersom det ramler inn gjester imorgen. Og før gjestene kommer imorgen er det egentlig ikke tid til annet enn litt baking og smårydding og sånt.

Skal på apoteket også. Ikke ikke glemme apoteket.

Og som jeg sitter her og blogger ved vinduet så ser jeg enda et prosjekt jeg skal idag. Handle mat til fuglene, slik at de fortsetter å komme på brettet.

Jeg gleder meg til stille førjulsstunder ved vinduet mens jeg ser på småfuglene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar