23. november 2009

Om å sitte stille

Jeg har en slik dag hvor jeg bare har lyst på å sitte stille. Og fundere over verden. Med litt levende lys og kanskje knaske på et eple.

Well, no can do. Her marsjerer livet på, enten man vil eller ikke. Siden jeg jobba og lå syk i helgen så er det ting jeg ligger på etterskudd med. Mange ting :/

Ikveld -må- jeg få malt ferdig. Jeg bare må det. Og ryddet litt. To tepper må ristes, oppvask og klesvask. Lagt på ren duk og vaske gulv. Trene.

Men jeg kjenner sånn lysten til å sitte stille, i nesten-mørket, og bare la tankene vandre. Jeg burde ikke, det er andre ting som er viktige....men....

Noen ganger føles det som det ikke er plass til meg oppi det hele, ingen plass til å være tankefull og føle etter hvor livet går. For livet bare raser på, så altfor fort...

I'm getting to old for this, way to old.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar