4. november 2009

Samtaler mellom to paranoide.

Fikk telefon fra bror type størst igår kveld. Han lurte på om jeg hadde vært og vaksinert meg mot "grisepesten". Jeg hadde ikke det, jeg skal i ettermiddag.
Det tok ikke mange minuttene samtale oss imellom, sjuk humor og paranoide som vi begge er, før vi var skjønt enige om at det ikke er en vaksine, men en idchip. Og ikke en hvilkensomhelst idchip, men en type som antagelig kan påvirke hjernen litt og, så når det blir valgtid igjen så kommer arbeiderpartiet til å få omtrent 95% av stemmene.
Idag skal jeg chip'e meg slik at 'the government' kan holde et øye med meg.
Noen jeg kjenner har allerede tatt den, og de sa det ikke var noen bivirkninger bortsett fra vondt i armen....men det varer jo bare til chip'en har satt seg skikkelig.
Og for de av mine nå 6,5 faste lesere (ja, leserskaren øker) som ikke tror meg...bare vent. Når denne bloggen blir mer og mer lik arbeiderpartiets skryteblader....da vet dere at chip'en fungerer.

The thruth is out there...

1 kommentar:

  1. Jeg venter i spenning på de politiske bivirkningene.

    K.

    SvarSlett