6. november 2009

God natt

Nå skal jeg legge meg, under dynen med varmepose og bok. Snuggle og kose meg.
Jeg er flink på å snuggle. Og det er deilig å snuggle. Kjempedeilig rett og slett.
Krype tett sammen i en liten ball, med tærne på varmepose og nesetippen såvidt over dynen.

Deilig deilig...

Imorgen er jeg invitert ut med gode venner, det gleder jeg meg til. Jeg elsker å bli invitert med steder jeg. Det er noe med det å føle seg ønsket tror jeg. Det er godt å føle seg ønsket, for seg, ikke for det man kan gjøre for noen, men for den man er. Bare fordi man er.

Så, imorgen er jeg ønsket. For den jeg er, superkule blondingsen. *s*

God natt rundtomkring. Seng, bok, varmepute og snuggling.

1 kommentar:

  1. Varmeputen og snuggling her også, har jeg invitert Dynemannen også, så himmelske tilstander er nært forestående...

    søte drømmer helt uten dukker...mowahahah

    SvarSlett