17. november 2009

Iiiik, hun er forelsket...

Hvordan skal dette ende ?

Jeg hentet min gode veninne etter endt dag. Hun ruslet ut. Så bråsnudde hun og løp inn igjen.
"Jeg vil kose deg!" sa hun til en kar hun fant rett innenfor døren.
Så fikk han en kos, og så rimelig himmelfallen ut. Han bare sto der og så matt ut mens hun løp ut igjen.

Men han protesterte ikke, så jeg vurderer å følge hennes eksempel. Det er tydeligvis måten å skaffe seg en fyr på....å bare strene bort og ta en klem rett og slett.

Rett nok var fyren mørk, men han var ikke spesielt høy, så jeg tror ikke det varer. Hun er veldig myk for veeeeldig høye mørke gutter...*s*

2 kommentarer:

  1. Så søt hun er. Håper jo for såvidt at det ikke er alt for mange høye mørke i nærheten heller, da. he he

    SvarSlett
  2. Foreløpig kjenner hun vel bare en som er veeeldig høy og veeeldig mørk. Og setter han standarden for 'høy og mørk' så er det jaggu få som noen gang kan nå opp. Bokstavelig talt.

    SvarSlett