4. november 2009

Råsa-blogging.

Nei, det er nok ikke heeeelt meg å rosablogge. Men, man skal ikke se bort ifra at det ramler opp et bilde eller to dann og vann. Nå er mobilkameraet mitt egentlig ikke så bra at det er noe å juble etter. Men greit nok til slike små happenings-bilder.
Det var ihvertfall gøy å få til å laste de over. Ikke det at det var så vanskelig, men jeg har gruet meg for det siden jeg ganske ofte føler at jeg er helt på jordet når det kommer til slike tekniske ting.

Men så gikk det, ganske greit faktisk. Litt småkluss, men ikke så ille som fryktet.
Det som klusset mest var faktisk at pc'n min, den er i ferd med å virkelig dø. Dvs, ikke pc'n men batteriet. Og det er dødt. *sukk* Helt dødt. Må ta kontakt med noen som kan fikse meg nytt batteri.

1 kommentar:

  1. Du er nok flinkere enn du tror. Og rosablogging ville nok kanskje kledd deg mer enn du selv ønsker å tro. hehe. Du er jo blond, husker du.. Uansett morsomt at du får det til, da.

    SvarSlett