28. november 2009

Lørdag

*gjesp*

Dagens tur på vekten forteller at jeg gjør ting riktig. Men lett var det -ikke-. Igår var jeg sliten og fryktelig umotivert. Horribelt umotivert. Hadde jeg hatt iskrem i huset så hadde jeg spist den og gitt f.
Fy søren, jeg er ille ute og kjøre.
Men ihvertfall, målet var 7, nå står det igjen 6.

Jeg håper dagens alle små og store prosjekter skal hjelpe til litt også, blir ikke så mye stillesitting idag. Dvs, det burde ikke bli det hvertfall.
Det skal handles mat, sorteres klær, jeg skal lime en skuff, vaske og jeg skal en tur på loftet.
Usj. Lofttur er aldri favoritten. Men, det er første advent på søndag og div juleting må ned. Og så må jeg finne ut av om jeg faktisk har et par røde nisseluer der oppe eller om jeg husker feil. Jeg tror jeg har, men jeg må være sikker.
Man trenger nemlig nisselue når man skal på juletrefest. Selv skal jeg bruke den rosa nisseluen jeg ramlet over i det store utlandet, men mine gode venner ønsker seg røde. De liker ikke å skille seg ut...jeg gir mer blaffen :)

Jeg burde egentlig hatt ny kjole til juletrefesten også, men det blir det ikke noe av, tiden strekker ikke til desverre. Men, det minnet meg på at det kanskje faktisk er tid til å se etter en ny julekjole. Og hvis jeg handler den en størrelse for liten så gir kan hende det litt motivasjon og..

1 kommentar:

  1. Ny kjole til juletrefesten er nok strålende. Men hvilken fest er det?

    SvarSlett