5. november 2009

Helsike

Jeg er på karbokjøret igjen. Skulle bare....bare litt...bare idag. Og vips så er jeg utpå. Pokker, nå krever det jernvilje og en ukes tid med et sjukt sug etter karbohydrater før kroppen min venner seg igjen. Sørensørensøren.

Jeg venter på litt handleselskap, ikke så gøy å reise avgårde for å handle når man ikke er helt sikker på at bilen kommer til å starte igjen. Note to self, husk batterier til mag'en. ! Veldig viktig å ha lys hvis man stopper her...eller der.
Også note to self, husk å oppbevare mag'en I bilen.

Forøvrig går det nå grisepest der noen venner av meg tilbringer det meste av sine dager. Lurer på om det snart er min tur til å pleie venner, kjøpe lettlest lektyre og tørke svette. Håper ikke...

4 kommentarer:

  1. Karbohydrater er ingen uting. Man må bare løpe raskere og lengre etter inntak.
    Når det kommer til Mag, så anbefaler jeg oppladbar m billader.
    Hvordan går det forresten med baggrunnsbildet ? Jeg har en idé i fall du ikke har funnet motiv enda.

    SvarSlett
  2. Jeg har Mag da, den har bare en tendens til å ikke være der jeg trenger at den er, hehe.
    Ikkenoe bakgrunnsbilde enda, kjør på med ideer :)
    Kanskje du vinner noe skrap fra garasjen min ellernoe, hehe.

    SvarSlett
  3. Skal se om jeg ikke får sendt deg ideen i løpet av dagen :)

    SvarSlett
  4. Karbosprekk blir vel husket en tid, tenker jeg. På flere måter. Det er jo ikke noe stas å måtte få driten ut av kroppen igjen. Blod, svette og tårer. Mest svette, vil jeg tro for deg. hehe

    SvarSlett