25. november 2009

Posten skal frem...

Sier de jo så fint. Men nå begynner jeg faktisk å lure på om det finnes en sløving blandt postmenneskene her. En ting er at ting som er bestilt fra det store utland bruker lang tid, men noe som jeg vet ble sendt fra rett nedi her på lørdag burde helt klart vært i postkassa mi innen idag.

Imorgen må jeg ringe og sjekke. *sigh* Jeg misliker sånt intenst.

Eller kanskje det har havnet i naboens kasse...og han som aldri er hjemme...vel, jeg er frekk og sjekker. Og om ikke så skal jeg mase, imorra.

Nå er det godnatten. Vel, ikke helt, men det er snart ihvertfall. Trene litt, dusje litt og så er det sengen.

2 kommentarer:

  1. Hva er det du savner i posten? Man blir jo nysgjerrig av sånne kryptiske meldinger.

    SvarSlett
  2. Noe papirer fra skolen bare, + noe fra den store vide verden, julegaver. Så lenge julegavene kommer før jul er det greit, men de papirene vil jeg ha nuh!

    SvarSlett