19. november 2009

Se opp verden, her kommer vi

Idag har dagen gått med til studierelaterte forberedelser. Både for megselv og for en av mine beste venner.
Litt skummelt, veldig spennende.

Det er ganske mye som skal ordnes før man får begynt å studere. Det vet jeg jo egentlig, men når man setter seg ned og tar alle disse telefonene så oppdager man virkelig hvor mye som skal fikses.

Jeg har snakket med en hel masse mennesker om studentlivet og prøvd å finne ut av det hele.

Og så ender det med da....at jeg blir student jeg og, som min venn. Jeg begynner nok først, og mitt studie koster nok mest, men skal man tenke på hvem som gleder seg mest så er det nok en delt førsteplass. :)

Vel, jeg gruer litt og....

Og sånn apropos pris, hvis noen av mine 6,5 faste lesere ønsker å sponse studiene mine litt så er det fritt frem, hehe. :)

Vi skal studere, kompisen min og jeg. Er det mulig...vi skal bli noe...
Og ja, dette er stort, for oss begge. Fremtiden ligger foran oss. Vi skal bruke mulighetene våre.

Vi skal bli noe. Det er virkelig. Ingen flere dagdrømmer, ikke mer tøys og tull.
Se opp verden, her kommer vi.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som student, da. Regner med at både du og kompisen din kommer til å gjøre det helt strålende. Dere trenger nok helt sikkert nye penaler begge to også.

    SvarSlett