5. november 2009

Innstillinger

Når man våkner til en slik morgen som jeg gjorde så har man et valg.
Man kan enten hoppe i digre byks over stuegulvet og hyle i lykkelig fistel over snøen som kom inatt.
Eller så kan man strekke seg og gjespe trøtt og sukke tungt over at sommeren -er- over for iår.
Jeg valgte nr to. Noen jeg kjenner valgte nr en.
Hvem av oss som fikk best start på dagen er det ingen tvil om.

Jeg er misunnelig på dagens ungdom.

Idag skal jeg kose meg med sudoku mens jeg jobber og tenker over hva jeg kan ta bilder av nå som jeg har tømt mobilen min. Deilig med plass til å knipse ivei:)

Jeg klarte desverre å slette det bildet jeg har brukt som bakgrunn når jeg tømte mobilen så nå må jeg finnet nytt motiv til telefonen. Vet da fåglarna hva det skal bli....i god råsa-blogger-ånd kunne jeg kanskje lage en konkurranse om det. Den som finner på beste motivet får en gave....
Synd jeg er for gjerrig til å gi ut gaver, eller kanskje like greit...jeg mistenker at en større andel av mine 6,5 faste lesere innehar for sjuk humor til å ta tips av uansett, hehe

3 kommentarer:

  1. Du klarer ikke helt å være entusiastisk over snøen som falt du heller, nei. Jeg tenker bare på lang biltur som jeg skal ha i dag i diger bil. Det går sikkert bra det også, men jeg skjønner jo godt at det var visse andre som jublet over alt det hvite. Og jeg regner med at de visse andre ikke var kongla..

    SvarSlett
  2. Kjøp deg ski og bli lykkelig og entusiastisk for hver dag med snø :)

    SvarSlett
  3. Det var det jeg skrev ja, sjuke sjuke faste lesere, hehe

    SvarSlett