16. november 2009

Snart helg..? :)

Det føles litt sånn når man er helt ute av rytme.
Normalt bytter jeg sengetøy i helgen for eksempel, og det er også helgen når jeg bryter meg på litt mer seriøs gulvvask.
Men nå er jeg snart rundt på sengetøy-bytte, det står igjen en seng bare, 4 rom er ryddet og støvsugd og venter bare på vaskefilla. Den kommer frem imorgen. Siden jeg skal jobbe på lørdag så har jeg fri imorgen, og da skal jeg være flink og gjøre masse huslige ting. Bytte ferdig sengetøy, vaske og tørke ferdig sengetøy, vaske gang, stue og to soverom. Og sortere ut ting som skal til UFF. Blir det noe energi igjen så slenger jeg over badet også, og så er det min tur.
Litt hjemmespa rett og slett. Alene i fred og ro.
Dusje til det ikke er mer varmt vann igjen, pleie kroppen etter alle kunstens regler...

*sigh*

Mangler bare massasjen, så hadde jeg vært i himmelen :)

3 kommentarer:

  1. Spørs om du ikke burde bytt om litt på rekkefølger. Mye mer varmtvann å bruke i dusjen om du ikke fyller vaskebøtta først.. Jeg bare nevner det.

    SvarSlett
  2. Sier du at jeg er en skitten pike ? *s*

    SvarSlett
  3. Jeg hadde selvfølgelig ingen sånne tanker.....

    SvarSlett