13. november 2009

Vampyrer.

Jepp, det lusker vampyrer rundt i skogene her. Jeg har nå alltid visst at det var noe....men først idag fikk jeg beviset. Vampyrer.
Nå sitter sikkert alle mine 6,5 faste lesere med tanker om at det endelig har bikka for meg, men nei folkens...tenk for det har ikke det. Jeg har sett ugjenkallelige bevis for vampyrsk oppførsel i umiddelbar nærhet.
Idag tidlig kjørte jeg noen venner til dagens oppholdsted. Sånn er det når man er den eneste med førerkort og bil, da blir man sjåfør da....uansett. Rett nedi veien her ser jeg noen hvitaktige ting i veien. 4 stk. Pussig.....jeg saktner ned, og så ser jeg det....det er HVITLØK !

Jepp, det lå 4 stk hvitløk i veien. Enkelt ressonement følger; det er høst, mao er det ingen som har mistet hvitløken sin på vei til å så den i jorda. Det er høst, og det er den tiden på året hvor det er mørkt og utrivelig å ferdes ute. Litt skummelt rett og slett. Og det er da vampyrene kommer, det vet jo alle som har sett en eneste skrekkfilm.
Derav slutter jeg følgende, en litt mørke & vampyr redd nabo har gått tur, med hvitløk rundt halsen. En vampyr kom og skremte vedkommende slik at han (eller hun) flakset avgårde så hvitløken spratt.

Hvis vampyren fikk tak i den stakkars naboen min så vil det snart henge "savnet" lapper på granleggene her. Hvis ikke er vampyren fremdeles sulten...

2 kommentarer:

  1. Ikke godt å bestemme seg for hva man skal håpe på da...

    SvarSlett
  2. Jeg tror ikke det er noe skummelt i det hele tatt i området rundt det lille grønne huset i skogen. Jeg vet at noen er redd for bjørn og sånt, men det er heller ikke helt realistisk har jeg skjønt. Og jeg tror ikke det er vampyrer der heller. Hvert fall ikke noen skumle og slemme noen..

    SvarSlett