24. november 2009

Merkelig

Merkelig hvordan en god start på dagen forplanter seg utover.
Starten min var aldeles fortreffelig. Og dagen, den ble bedre den.

Flotte resultater på meg, og jeg dro med meg en kollega på en liten intern konkurranse, så hun dro ny pers rek idag. Gøy:)!

Og for å avslutte det hele så får jeg så hyggelige kommentarer av folk rundt meg. Idag var lønn/personal ansvarlig innom og hun kalte meg 'rype', hehe. Andre jeg har møtt idag har kommet med ting som "blomstret opp" og "så flott" og i det hele tatt.
Jeg kjenner jeg ranker meg, enda mer, om mulig *s*. Det er så deilig å høre.

Alle!!!! burde gå rundt og si slike ting til de rundt seg, uansett hvor perifere bekjente man er. Det er SÅ GODT å høre.

Jeg er egentlig ingen rype, ei heller sååå flott, men jeg har det bra med megselv. Og jeg tror det synes når man har det bra med seg selv.

Jeg skal benytte meg av denne gode jeg-er-fantastisk-følelsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar