6. november 2009

stakkar syke bilen...

Igår var handleselskapet så snilt og byttet et par lyspærer for meg. Jeg synes det er virkelig lite interresant med sånne jobber. Og så ble det fyllt spylevæske. Jeg har hatt en mistanke om lekkasje i spylevæsketanken, og den er nå bekreftet. Fyllte fullt igår, kjørte 3 km hjem, og på vei til jobb idag var tanken tom. Så, enda et prosjekt. *sigh*

Det begynner å bli flere prosjekter enn gøy nå. Men ok, hva ville vel livet vært uten en utfordring eller to? sikkert kjedelig, hehe.

Hadde forresten liten reaksjon på idchippen min inatt og. Litt feber, litt vondt. Ikke fint.

Hm. Nå fikk jeg en ide...

1 kommentar:

  1. Lurer på om jeg ikke skal abonere på den trackingen som ble lagt inn i armen din. Greit å vite hvor du er til envher tid. Få deg opp som en prikk på kartet på mobilen eller noe. Det tror jeg blir en kul greie, ja. hehe

    SvarSlett