21. november 2009

Lørdagstanker

Jeg er småtrøtt og kje og sitter på jobb. Det er ikke spesielt spennende å jobbe lørdager. Skal ikke jobbe så veldig sent, men likevel er dagen borte når jeg kommer hjem. Og ikke rekker jeg apoteket idag heller :/
Får satse på å rekke andre ting ihvertfall.

Endelig er både powertool og laderen i hus igjen, så da kan jeg skru i vilden sky :) Og når det er skrudd kan det males. Nå nærmer jeg meg ferdig....vel...nesten. Står igjen 2 vegger på ett rom og etter ikveld skal det stå igjen 2 vegger på et annet rom. Hvorfor jeg har påbegynt to forskjellige rom ? Det -er- logikk bak det:) Faktisk:)
Og så står det igjen listene da. Jeg liker fryktelig dårlig å male lister, det er muligens det kjedeligste i hele verden.

Så, idag skal det jobbes. Så er det hjem, mat, trening, rydding, flytte hylle, maling og tilslutt skal det støvsuges litt.

Juhu, det er helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar