9. november 2009

Morgenstund er absolutt oppskrytt

*gjesp*

Dingler inn på jobben, litt ugg og småtrøtt. Lyst på en kopp kakao. Lyst på å legge meg igjen, men det er litt vanskelig akkurat nå. Ikveld -må- det bli en tidlig kveld, det nytter rett og slett ikke å dingle oppe til altfor sent for så å somle seg i seng med en bok som er spennende. Og nå kommer det snart en ny bok i posten, og den kommer jeg garantert til å ha problemer med å legge fra meg.

*gjesp*

Jeg er altså så utroooolig trøtt. *gjesp*

Kaffe kanskje. Vet ikke. Orker ikke hente uansett. Jeg er bare trøtt...

Kongla virker igjen btw. Kan virke som han føler seg mindre hemmet nå som Ulven har flyttet. Uansett grunn så er jeg glad for at han virker. Det blir litt færre husokkupanter på den måten, noe jeg setter særdeles stor pris på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar