29. november 2009

Første søndag i advent. :)

*gjesp*

Jeg er altså ingen morgenfugl. Men ligger jeg for mange timer i sengen så protesterer ryggen så voldsomt også. So, here I am, frisk og opplagt...øh..hehe.

Idag skal jeg trene masse, hvis ikke andre planer faller i fisk så er jeg plutselig alene idag. Egentlig var det baking med gode venner på agendaen + en tur i skogen. Men så fikk de en annen invitasjon de heller ville. Litt trist å ikke bake med de som planlagt, men sånt skjer og jeg forstår. Derfor skal jeg heller løpe meg en lang tur. Dvs..."løpe" tenker jeg det blir. En kombinasjon av gåing og løping. Astmaen min har vært litt kronglete siste dagene så jeg regner med det kommer væromslag snart og kulden setter inn.

Forøvrig, målet nærmer seg. Det var minus 7 som gjaldt, nå står det igjen 5,5. Min skyld det ikke er mer, jeg var svak igår. En stoooor bolle honnicorn + sjokolade. Hrmpf. Pluss den vanlige maten jeg spiser. Jeg spiser egentlig som en hest, men ser man bort fra glippen igår er det nå tilbake på ekstrem lavkarbo.
Jeg er lei lavkarbo. Jeg vil ha ris. Og pasta. Og pizza. Og brøøøøød.

*sukk* Jaja, jeg holder ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar