3. november 2009

pustpes...

Rakk det idag og. Med nok margin til å logge på, hente en kopp te, henge bort kåpen og finne en bedre stol enn det som sto her når jeg kom.
Ikke mer tid, men det er igrunn alt jeg trenger også.
Liker ikke disse 9-3 vaktene, det betyr at jeg er sent hjemme, skynde skynde å lage middag, skynde skynde å hente inn ved og fyre opp, skynde skynde å sette på klesvask slik at den blir tørr til morgenen etterpå, skynde skynd med oppvask og rydding, før kveldsmat, litt mer oppvask.....jeg blir helt satt ut av sånt stress. Mye bedre med de vaktene som slutter 50 minutter tidligere, det er ikke mye med 50 minutter egentlig, men det føles ganske mye mer avslappet. Denne uken har jeg bare en slik vakt som slutter tidlig...det kommer til å bli en stresset uke.

Jeg pingla ut forresten, hehe. Ingen høye sko på meg. Men jeg pingla bare litt ut da, så jeg er iført ankelhøye, tights og kjole. Babysteps, hehe.

Nå skal jeg surfe litt mens jeg jobber...lete etter noe halvveis ålreit å spille inniblandt her. Det er lettere sagt enn gjort siden det meste spillvennlige på disse jobbmaskinene er skrudd av. Dumme dumme it mannen. :D

2 kommentarer:

  1. Et lite steg i riktig retning, hvert fall. Kansksje du våger å ta skrittet helt i morgen. Det syns jeg du burde, forresten. hehe

    SvarSlett
  2. Man skulle hatt arbeodstid fra halv tolv til 11:30 hver dag. Det hadde i hvertfall passet meg bra.
    Du får pingle inn igjen og på med høye sko.
    Ha en fortreffelog kveld :)

    K.

    SvarSlett